Mysig dag

1kommentarer

Idag har det snöat precis hela dagen. Det är alldeles vitt ute och halva mina fönster är täckta. Jag drog på mig täckbyxor och gick ut och njöt lite av den friska luften och av att få skotta lite snö (fast det syns inte nu). Härligt att bo så här på "landet" när det är sånt här väder!! =)
Sen har jag städat och donat. Funderar på att ta mig till nån affär och handla lite frukostmat till jobbet men jag vet inte om jag kommer att hitta min vita bil i all snö...den är i och för sig så skitig att den inte riktigt kan kallas vit längre!
Jag har precis insett att det här med att ta sig till Göteborg inte kommer att bli så lätt...Hur ska jag få med alla grejer? Vem var det som bestämde att vi skulle ge varann julklappar??? Och vem beställde sillen?? Det här blir besvärligt....

1 kommentarer

Lisa

18 Dec 2009 10:53

Här i sthlm är det också vitt och vi gillar det, samsung vill leka i snön hela tiden när vi går ut :)

Ikväll ska vi på Gällöfsta herrgård för julbord, ska bli jättemysigt, och på söndag har vi julfest på jobbet.

När åker du till gbg?

saknar dig

Kram!

Kommentera

Publiceras ej