På väg hem...

1kommentarer

Nu är jag på väg hem från ett par dagars ledighet i Stockholm. Det har varit jättemysigt! Har bara slappat och njutit av att vara ledig. Såg två roliga filmer; Upp och Natt på museet 2. Upp var en rolig tecknad film som var väl värd att se. Har också gjort ett besök på Ikea och inhandlat lite "bra att ha"-saker =)

Min Saab gillade att bli uttagen på en roadtrip även om den inte orkar upp i så höga hastigheter som man skulle kunna önska på motorvägen...80-90 är maxhastighet med min bil. Den är en äkta Gotlands-bil i själ och hjärta. Där finns inga vägar där man får köra fortare än så.

Nu komme jag snart att tappa kontakten med omvärlden. Färjan är på väg ut ur hamnen så jag får avsluta här.

1 kommentarer

Anette

18 Nov 2009 22:17

Vad roligt att du tar upp bloggandet igen. Det har varit sååå tyst länge! Det låter som att både du och bilen haft det bra på er tripp!Borta bra men hemma bäst, tycker kanske bilen efter sitt storstadsbesök, men vad du tycker du? Kram

Kommentera

Publiceras ej