Storvinsten

0kommentarer

YES! Jag vann. Skrapade fram 25kr på en triss så nu tror jag jag ska unna mig nåt fint. =) Jag ska vara snål och behålla varenda krona själv. Inte göra som damen från Nigeria som jag läste om på Nyheter24;

 

Rosemary Obiakor från Lagos, Nigeria, vann 172 900 kronor på lotto. Men själv ville hon inte behålla pengarna.
– Jag har hört en hel del historier om folk som vinner på lotteri, men sedan blir de panka i slutändan och stöter på olyckor,. Jag är rädd, så jag kommer att ge pengarna till en lycklig uteliggare i stället, säger hon, enligt Ananova.
Pengarna gick i slutändan till en kvinnlig uteliggare och hennes tvååriga bebis.

Rosemary Obiakor från Lagos, Nigeria, vann 172 900 kronor på lotto. Men själv ville hon inte behålla pengarna.

'– Jag har hört en hel del historier om folk som vinner på lotteri, men sedan blir de panka i slutändan och stöter på olyckor,. Jag är rädd, så jag kommer att ge pengarna till en lycklig uteliggare i stället, säger hon, enligt Ananova.'

Pengarna gick i slutändan till en kvinnlig uteliggare och hennes tvååriga bebis.

 


Hon har kanske rätt i sin teori för det här gick att läsa på samma sida;
I lördags kammade den kände spelprofilen Anders ”Dajmen” Jonasson, 54, hem sin livs vinst. Han var ensam om att få sju rätt på V75 och vann därmed ofattbara 20 794 827 kronor. Men mindre än ett dygn senare avled Jonasson hastigt i sitt hem.

Kommentera

Publiceras ej