Härliga måndag

2kommentarer

Ännu en dag i livet avklarad :) Tror jag klarade den ganska bra. Inga nya blåmärken eller sår, däremot ömma lår efter dagens träningspass som fick bli ett 45 minuter långt BodyPump-pass. Jag körde minsta rekommenderade vikt genom hela passet men lyckades ändå få träningsverk så jag behöver nog köra Bodypump fler gånger... Det kändes bra att träna lite styrka efter mina spinning och yoga pass. En blandning är nog vad min kropp behöver!
Ikväll har jag haft fin-besök! Vi har ätit kakor, bullar, druckit kaffe och pratat massa strunt. Jättetrevligt! Ni är välkomna tillbaka när ni vill!! När tjejerna gått hem gjorde jag en god gärning och gick över till granntjejen och hennes besökande pappa med lite bullar och kakor. Tror att de uppskattade det och min kropp uppskattar nog att inte behöva äta upp precis alla bullar själv ;)
Såna här armar ska jag få efter några fler pass på gymmet

2 kommentarer

Ulrika

06 Oct 2009 07:56

Tack för en god och trevlig kväll.

Kram

Mamma

06 Oct 2009 18:15

Jag förstår att ni hade trevligt,och äta gott kan du ju unna dig, som tränar intensivt. Visst är det spenat Karl-Alfred äter mycket av?? Kram

Kommentera

Publiceras ej