Spinning

2kommentarer

Skyndade mig från jobbet för att hinna till spinningpasset men kom på på vägen att jag hade glömt vattenflaskan hemma. Lätt fixat, jag köpte en flaska i receptionen på gymmet och gick för att byta om. När jag hade fått på kläderna insåg jag att jag inte heller hade mina skor med mig :( Jag tog på mina jeans och tog min jacka under armen och gick ut för att säga att jag inte kunde va med på spinningen. Tur hade jag för tjejen i receptionen hade ett par jogging skor i stl 39 som jag fick låna! Vilken räddande ängel. Hade ju känts surt att måsta åka hem igen utan att få träna när jag nu va inställd på det. Med lite för stora skor cyklade jag i ljusets hastighet i en timme! Snygga receptionskillen som jag nämnde en gång tidigare va med på passet. Han speglade sig hela tiden under passet :) Skulle kanske jag också göra om jag hade en sån kropp ;) haha

2 kommentarer

pappa

05 Oct 2009 21:51

Vilket toppenställe som fixade att du kunde vara med! spinning är ju perfekt träning om vi nu skall cykla Vätternrundan?? eller Gotland-runt... Ha det bra - kram

Mamma

06 Oct 2009 18:11

Åhh,ska ni ha cykelsemester?!Då vill jag följa! Ni minns väl Bornholm? :)

Kommentera

Publiceras ej