En lång väntan

0kommentarer

Den här dagen har varit längre än alla långfredagar tillsammans. En enda lång väntan skulle beskriva dagen väldigt bra. Gjorde mitt bästa för att förgylla dagen ändå, köpte bananschampo! Hur skulle det INTE kunna förgylla vilken dag som helst? Tjejen i The Body Shop var verkligen en hejare på att sälja och jag var nog väldigt lättövertalad för jag gick därifrån med en kasse full av varor för över 500kr. Skulle ju bara gå in och lukta på en jordgubbs-body lotion :)
Jag gjorde ett besök hos frisören och fick min kalufs stylad. Är väldigt nöjd! Han klippte en snelugg och "använde mitt självfall" i en uppklippt frisyr! Det är tydligen det man ska göra om man har hår som mitt :) tunt var ett av orden han använde haha
Tog en sväng förbi gymmet, löste ett halvårskort och sprang en stund på löp bandet. Kände att jag verkligen behövde springa bort lite känslor. Fungerade utmärkt! Cyklade sedan mina 7km hem. Palt till middag, sedan Idol, Skavlan, te, Brie och kex.

Kommentera

Publiceras ej