Du är där du är

0kommentarer

Imorse klev jag upp tidigt och åkte iväg till gymmet. Väl där provade jag en yoga-klass. Det hoppas jag jag kan göra fler gånger för det var en väldigt trevlig start på dagen! Hon som höll i klassen sa hela tiden "Du är där du är" och det känner jag var riktat direkt till mig...jag är nog aldrig där jag är...har alltid tankarna någon annanstans. Tänker på 100 saker samtidigt. Måste lära mig fokusera :) ...och att ha tålamod!

Efter yoga-klassen bytte jag om till cykelbyxor och hoppade upp på spinningcykeln. Vi var bara 4 personer i klassen så det gick inte att glida in i dimman och cykla lugnt, nej vi tog alla i från tåspetsarna hela timmen. Skönt!! Jag satt en stund i bastun efteråt och tog sedan en lång pratstund med den söte killen i receptionen :) Sen åkte jag hem och åt mat. Kan säga att det behövdes fylla på resurser efter en sådan morgon.
Jag tog en kort tupplur och när jag vaknade hade jag en fruktansvärd huvudvärk! Kaffebrist... hade ju inte fått i mig den dagliga dosen så det skyndade jag mig att göra och vips var värken borta. Känns ju inte jättebra att va så beroende :/
På eftermiddagen bakade jag chocolate chip cookies och gjorde Raspeballer med fläsk till middag. Livet leker :)
Jag kan inte låta bli att bli glad av en palt! :D
Min fina kakburk med Chocolate chip cookies


Kommentera

Publiceras ej