New York, New York

2kommentarer

Sitter på pendeln in till stan efter ett snabbt möte med H. Frukost på Ikea för 5kr(!) och avklarat de sista bokningarna för New York-resan. Har nu fått inreseansökan godkänd och bokat hotell i The Big Apple. 414hotel.com fick det bli. Ser mysigt ut och har bra läge. Boendet i Reykjavik fixade vi för några dagar sedan så nu är det bara att slappna av och se fram emot resan.
H frågade mig häromdagen lite försiktigt om vi ska vara kulturella och se några sevärdheter i New York. SJÄLVKLART! svarade jag. Jag har hört talas om en snurrande bar högst upp i ett hus på Manhattan med fantastisk utsikt över staden, The View. Där ska vi hänga och se alla sevärdheter som staden har att erbjuda :) H tyckte att detta var en fantastisk idé så om ni ska till NY vet ni var ni hittar oss :)

Nu ska jag in till stan och möta upp brorsan. Schemat är fullspäckat när man är i Sthlm bara några dagar. Måste hinna träffa så många som möjligt. Ikväll blir det blir uppvärmning inför Öl- och Whiskeymässan som vi ska på imorgon.

2 kommentarer

Ulrika

18 Sep 2009 20:32

Vilken fart och vad kul du verkar ha det i Sthlm, ön känns så liten och lång borta när man hör om storstan. Men du måste berätta mer om NY-resan när du kommer hem. Whisky-mässa låter bra om du har lite av förkylningen kvar, whisky ska vara bra mot förkylning.

Kram

Rebecca

18 Sep 2009 23:43

Hej Lotta!

Jag måste nästan erkänna att jag tycker det är ganska roligt

med din blogg, men det kanske är för att jag tycker att du är roligast!! Saknar dig!

Kram / Becca

Kommentera

Publiceras ej