Ni är bäst!

1kommentarer

Tack alla som läser min blogg och lämnar gulliga kommentarer till mig! Det är ju så mycket roligare att blogga om man vet att det är nån som läser :) Kram till er alla!





Ann-Sofie: Jag såg dig i Folkbladet! Får jag träffa damen nästa gång jag kommer hem? :)

Ellinor: Klart jag kommer ihåg! Gotland är en otroligt fin ö! Passar perfekt som semesterresmål! Början och slutet av sommaren när det inte är så mycket folk är bäst.. Jag har bott här i 1½ år och trivs jättebra. Den enda nackdelen är att det är så långt till Villis och dyrt att att ta sig upp. Har du en blogg?

1 kommentarer

Ann-Sofie

13 Sep 2009 17:21

SJÄLVKLART LOTTA!

Vad kul att du såg hennes tokigheter. Det var dem som trodde att det var ett nytt politiskt parti som skall bildas!? Skall snart till Jonathan o Stella Marie! och sedan USA. J a g v i l l t i l l G o t l a n d och hälsa på Lotta! Var rädd om dig!

Kommentera

Publiceras ej