Vilken helg!

1kommentarer

Nu sitter jag i min favoritfotölj (min enda) och surfar samtidigt som jag tittar på tv och tänker på sötsaker. Multi-tasking på hög nivå :) Det är uppriktigt sagt skönt att vara hemma igen i min lilla lägenhet och faktiskt roligt att jobba också. Det bästa med mitt jobb är att jag trivs så bra! Det känns nästan som att va hemma när man är där (förutom all städning som aldrig händer här hemma).

Det var verkligen en uppfriskande paus att få åka iväg till Stockholm och träffa så många kompisar. Det har varit intensivt och superroligt! Ölmässan var blöt :) Provade många olika ölsorter, lager, ale, stout, mjöd... Banana bread ölen var en hit! Man köper 15cl åt gången så man hinner smaka många olika på en kväll. Jag provade en öl från Island för att se om vi borde gå på bryggeriet när vi är där men ölen var tyvärr ingen höjdare...
Ölmässan i Nacka
En annan viktig händelse som jag bara inte får missa att berätta här där ALLA kan läsa är....tadaa: Jag vann pokerturneringen i helgen! Fick inträdet till mässan betald :) Var lite orolig att jag skulle bli utkastad där ett tag när man har fått glida in på ett bananskal på killkvällen och sedan snor deras pengar ;)

1 kommentarer

Anna Hägglund

21 Sep 2009 20:47

Åhh grattis till vinsten!

Du verkar ha de super roligt där nere ju..

kommer du uppöver nått så skulle

vi ha träffats..de va ju ngr år sedan :)))

gillar iallafall din blogg kul att se hur du har det..

kram kram

Kommentera

Publiceras ej