Helgen som vart

1kommentarer


Henrik började lördagen med att påta i trädgården. Han rensade ogräs ur rabatten, pratade med växterna och vattnade dem medan jag satt i solstolen och läste en bra bok. Vi bytte sedan position och Henrik fick testsitta solstolen (samtidigt som han jobbade på min dator) medan jag fixade fika. Var tvungen att verkligen koncentrera mig så jag inte skulle vispa grädden till smör igen.

Efter fikat blev det mer jobb för Henrik som fick frosta av min frys. Det är mycket jobb när man hälsar på här i Fridhem. På kvällen grillade vi hamburgare och testgjorde midsommaraftons efterrätt. Det blev mycket gott!

1 kommentarer

Anette

21 Jun 2010 18:26

Vilken härlig (och god) helg ni verkar ha haft!

Här har regnet öööst ner, men vi har ju innejobb i stugan, så det passar bra. Kram

Kommentera

Publiceras ej