Svensk sommar!

3kommentarer

Här på min uteplats är det så förbaskat varmt på dagarna att jag inte kan sitta ute i solstolen mer än några minuter åt gången så jag försöker fylla dagarna med mathandling och annat. Gärna i affärer som har AC =)
På dagens schema stod en bokad tid hos frisören för att ljusa upp mitt fina hår till en mer somrig nyans. Jag blev väldigt nöjd med mina ljusa slingor. Sedan åkte jag till Ica Maxi och inhandlade mängder med frukt och grönt. Så här fint blev berget


Jag har lagt upp frukterna på tårtfatet jag fick av mina kollegor på Stenugnen. Fint va!?

Mums! Saftiga jordgubbar från Stenhuse Gård

Kom så får ni smaka!

3 kommentarer

pappa

01 Jul 2010 17:28

ser toppengott ut!

Anette

01 Jul 2010 17:28

Ja, vi kommer!!!!!

Vad gott det ser ut! Verkligen sommarkänsla över det hela. Hoppas värmen håller i sig tills vi kommer! Kram

Henrik

04 Jul 2010 23:21

Allt blev som en mini-semester...Fint! =)

Kommentera

Publiceras ej