Aj aj aj

2kommentarer

Finfin morgon med god frukost (hembakt bröd och nybryggt kaffe), Mäklarna -avsnitt 2 och 3 och mysigt sällskap. Tog det ganska lugnt och njöt en stund innan jag åkte in till jobbet för att fixa lite. Henrik passade på att hälsa på Palle och Jessica. Vid lunch möttes vi upp hemma hos Haikos föräldrar och blev serverade fiskgratäng med räkor, champinjoner och kokt potatis. Smarrigt! Chocolate Chip Muffin-glass (eller något liknande) till efterrätt och en omgång Lusen. Kommer ni ihåg det gamla spelet?? Man ska slå en tärning och bygga ihop en lus. Roligt men irriterande svårt att få den siffra man behöver. Jag hamnade på näst sista plats.
Lusen i en nyare förpackning. 'Lusen som blev en fluga'

Efter att ha släppt av Henrik vid färjan åkte jag till gymmet och körde ett pass spinning. Det var hårt och sved bra i benen. Har fortfarande ont i insida lår från gårdagens skidåkning och jag hade hoppats på att det skulle bli bättre nu men det blev det inte. När jag skulle stretcha insidan gjorde det så ont att jag nästan kissade på mig! =) Så kan det gå. När jag kom hem joggade jag ner till havet och tittade på solnedgången och stretchade lite till innan jag gick in och duschade. Livskvalitet! Ikväll blir det att slappa framför tv:n och försöka tänka på nåt annat än min ömmande kropp.

2 kommentarer

pappa

07 Mar 2010 19:46

Roligt att få läsa hur du och Henrik har haft det i helgen! Nu kommer en härlig tid med våren antågande...

vi hörs,, kram

Henrik

08 Mar 2010 17:24

Springturer med stretch i solnedgången låter fin fint så måste vi göra... =)

Kommentera

Publiceras ej