Housework

1kommentarer

Idag har jag gjort lite gammalt hederligt hushållsarbete. Jag har i eftermiddag kokat plommonmarmelad med kanel i. Igår köpte jag ett kilo plommon och jag blev så besviken när jag smakade på ett och insåg att smaken inte överträffade eller ens kom i närheten av mina förväntningar. Jag bestämde mig då för att tillaga dem på något vis och efter ett snack med Becca fick jag veta att en plommonpaj inte var lämpligt så här några dagar innan tjejmilen. Marmelad håller ju länge så den kan jag njuta av efter löpningen =).

Efter marmeladkokningen kom jag igång med packning/städning. När jag ändå var i farten möblerade jag om lite för att kunna testa den nya sänggaveln som Henrik och jag gjorde i somras. Jag tänkte visa en bild men vet inte riktigt om jag lyckas ladda upp den här. Jag är iallafall nöjd med intredningsresultatet! Det blev riktigt fint och kommer att passa utmärkt i vårt "loppishem".



Puss o Kram!

1 kommentarer

Anette

31 Aug 2011 17:11

Titta, det blev ju jättefint!

P&K

Kommentera

Publiceras ej