Väntan på...

0kommentarer

Sitter och väntar på att bilen ska bli klar. Förhoppningsvis är killen på macken snabb och blir klar innan kl. 12.00. I väntan tänkte jag bjuda på hur det kan låta här hemma en torsdagskväll, vilken som helst.

Henrik: -Ska vi ut och jogga?
Lotta: -Ja det skulle vi ju kunna, eller så tar vi en promenad...eller så gör vi chokladbollar! Chokladbollar är ju gott, ja vilken bra idé, det gör vi.
Henrik (med tillgjord röst): -Ja jag har anmält mig till vårruset, tjejmilen och stockholms maraton men jag har inte tränat nåt...
Lotta: -Ja,ja vi springer väl en runda då..

Kvällen slutade med 6km joggning och utan chokladbollar. Kände mig riktigt duktig och nöjd med mig själv. Ibland är det bra att va två!


Sitter framför tv:n och surfar och på kanal 11 visar dom 90210. Ett program om plastikkirurger i Beverly Hills. Sjukt är det. En kvinna har opererat sig så mycket att inplantaten trycker mot ögonen. Tittar hon neråt ser hon ingenting. Hon är tydligen porrskådis och just nu har dom tryckt in stora fiskekrokar i hennes rygg och ska nu lyfta upp henne i de här krokarna. Bara i USA...

Kommentera

Publiceras ej