shoppingspree

0kommentarer

Igår åkte jag in til stan för att se om jag kunde hitta ett nagellack eller nåt annat roligt. Jag började på MQ där jag hittade några kavajer men när jag provade dem så tyckte jag inte alls om dom. Puh..lite skönt ändå för det är ju inte billigt direkt på MQ. Jag gick vidare in på Vila där jag plockade på mig massor av kläder. Jag lyckades inte ens hålla i allt för i provrummet insåg jag att en klänning hade ramlat bort. Självsortering, sånt gillar vi. Resterande klädesplagg som jag tog med mig in passade perfekt. Alltihopa! -Shit det blir en dyr historia tänkte jag. Men när man tänker på att kläderna sys av nån stackars människa som ska ha lön, tyget kostar väl en slant, transport till Sverige osv så fattar jag inte hur man kan sälja kläder med vinst överhuvudtaget. Jag menar en klänning för 400kr det är ju värsta kapet för mig. Så jag slog till och köpte allt. Sedan gick jag in på H&M och köpte nagellack (+ en kappa, ett par skor, ett par byxor och en armband). JA man kan säga att shoppingjävulen slog till med full kraft och oj va härligt det kändes!! Jag rekomenderar det till alla =D

Nu ska jag prova kläderna och ett graffitinagellack jag köpte. Kl. 16.45 åker jag över till min loverboy i Stockholm. Tänkte spendera en natt med honom innan tjejerna kommer för då är det bara dom som gäller! Vi ska äta gott, dricka vin, snacka skit, umgås, skratta, fnissa, fika och en liten stund på lördag ska vi springa ;)



Kommentera

Publiceras ej