Stringhyllan på plats

1kommentarer

Igår tog Henrik och jag tag i Stringhylle-projektet som tyngt oss ett tag. Vi cyklade till Clas Ohlson och köpte en borrmaskin och ett vattenpass och satte sedan igång med att sätta upp hyllan. Det gick riktigt bra utan att vi bråkade alltför mycket ;)

Det enda jag tyckte fattades var en tidningshylla så Henrik gled in på nätet och på några minuter hade han hittat och tagit kontakt med en kille som hade en till salu. Imorse åkte vi därför ut till Täby där det var en bakluckeloppis och den här killen skulle stå och sälja saker. Vi hittade honom och köpte ett tidningsställ och bokstöd. På väg därifrån hittade jag också tre ljusstakar som jag ville ha. För endast 20,- fick jag alla tre! = FYND!



Happy days..


Skaka galler


Den fylls upp snabbt...


De tre ljusstakarna passar perfekt på den lägre hyllan


Henrik tycker att alla våra finaste ägodelar ska ligga i hyllan och la därför dit det här luddet...

1 kommentarer

Anonym

10 Jun 2012 17:53

Så bra det blev!!! Kul att ni fick tag på en tidningshylla!

Kommentera

Publiceras ej