Skärgårdstur

2kommentarer

Eftersom det inte blev någon Gotlandsresa över Valborg så har vi bestämt oss för att åka ut till skärgården och tälta en natt. Vi åker imorgon efter jobbet och kommer tillbaka på onsdag. Vi har inte bestämt oss för vilken av de 30 000 öarna vi ska besöka men det kommer vi väl på så småningom. Idag köpte vi ett tält och två liggunderlag så vi är redo i alla fall. Det var ett väldigt bra tält med stor öppning och högt i tak. Hänger Lisa och Samsung med ut så ryms vi alla i tältet för öldrickning och kortspelande. Vi provade att sätta upp tältet här hemma och det gick bra.
 
Idag fick jag en ny dator på jobbet så jag sitter och försöker lära mig den. Det är Windows 8 på den och det är Very far from Windows 7...är sjukt frustrerad så svordomarna flyger runt i rummet. Måste kanske meditera eller träna boxning sen...vet inte vilket som fungerar bäst när man vill få ut aggressioner, vad tror ni? Datorn är i alla fall väldigt lätt och snygg så jag kommer nog att vara väldigt nöjd när jag lärt mig hur den fungerar.

2 kommentarer

Anette

01 May 2013 13:28

Tur att den är snygg!!!

Anette

01 May 2013 13:30

Äntligen är våren här och livsandarna vaknar till liv!
Tält kommer fram.....osv

Kommentera

Publiceras ej