Fin fin helg

1kommentarer

Henrik kom till Visby med den tidiga färjan i fredags så efter ett besök hos hans päron (som bjöd på smörgåtårta=)) åkte vi hem till Fridhem och satte igång ett bullbak. Saffransbullar med mandelmassa var planen att det skulle bli.
Saffransbullar med mandelmassa in the making


På väg in i ugnen...missade att hälla pärlsocker på en bulle...kan ni hitta den?


Färdiga bullar. VÄLDIGT GOTT!

Som ni förstår spenderade vi kvällen med att äta bullar och titta på Idol. Orkade dock inte hålla mig vaken tills vinnaren blev utsedd men läste i tidningen att det blev Erik som jag trodde.
Har jobbat hela helgen och Henrik har hjälpt till. Trevligt att få lite sällskap på jobbet =) I lördags åt vi lunch hos hans föräldrar och passade på att bjuda på bullarna vi bakat. På kvällen lagade vi god mat och såg sedan på film. En fransk rulle som heter Gosskören blev det. Den var sevärd! Henrik har fixat så jag kan se filmer/serier som jag har på datorn på tv:n. Det rockar fett!

1 kommentarer

Anette

14 Dec 2009 19:27

Jag såg den!! (Även när den var gräddad!!) Det ser gott ut!

Kommentera

Publiceras ej