Julpynt

1kommentarer

Igår var jag duktig och la äntligen in vaddet och svamparna mellan fönstrerna så det skulle bli lite julfint. Så här bra blev det! När jag var klar med det drog jag igång ett brödbak. Det var ett recept jag fått av Henrik som jag ville testa med havregryn och krossade linfrön. Det blev 12 portionsbröd och 2 limpor (hade säkert kunnat bli 3 normalstora limpor men nu blev det ett normalstort och ett jättestort fiskbröd; gjort i en fiskform) =)

Min dator har krånglat lite på sistone och jag kan inte hitta kvittot så igår åkte jag till en affär och köpte två pärmar, plastfickor och en hålslagare. Sedan åkte jag hem och satte mig ner och satte in alla papper i pärmarna. Kvittot dök inte upp för det men nu vet jag var jag ska sätta in kvittot nästa gång jag köper nåt dyrt =D Mitt liv kommer definitivt bli lite bättre! Kanske blir mina viktiga pappers-högar på golvet lite färre och mindre....

1 kommentarer

Anette

03 Dec 2009 19:02

Det är ju så mysigt med gammaldags innanfönster, så man kan göra så fint ,som du gjort, till jul.

Kommentera

Publiceras ej