Ny inredning?

2kommentarer


Funderar att göra om hemma och har hittat denna bild som inspirationskälla =) Speciellt vackert tycker jag det är att tapeterna, sängöverkastet, kuddarna och sänggaveln är matchande. Sen att dom valde just den där mattan tycker jag visar på väldigt god smak. Det intressanta med det här är (tycker jag) att många engelsmän t.ex. tycker att det här är modernt och precis så som dom skulle vilja ha det hemma. Det är i alla fall intrycket jag har fått av att titta på 'En plats i solen' där engelsmän letar boende utomlands. Gärna möblerat och klart ska det vara och gärna just den här mängden av blommor och kitch. Jag VET att ALLA engelsmän är precis som de där 10-talet man får se på tv. Fast hade det varit riktigt bra hade det varit heltäckningsmatta också, gärna rosa!

2 kommentarer

Rebecca

06 Dec 2009 02:50

Rebecca

06 Dec 2009 02:52

Jag kunde inte låta bli att bara læmna mitt namn så att du vet att jag læser bloggen. Skønt att se att du har børjat uppdatera igen.

Kommentera

Publiceras ej