Vaccinering?

1kommentarer

Ja det börjar närma sig ett beslut...ikväll mellan 17 och 20 står flickorna redo med sprutan på Norrbackaskolan här i Visby. Jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra men det lutar väl mot att jag ska ta den. Jag ska ju sitta på ett flyg i många timmar i Januari och det lär väl va en och annan smittbärare ombord =/
Jag hoppas bara jag inte ligger med feberfrossa i helgen, då ska jag ju njuta och ha mysigt i Stockholm. Åker med färjan imorgon 16.00 och kommer tillbaka till ön på tisdagkväll. Förhoppningsvis hinner jag med att träffa lite kompisar också.

1 kommentarer

Anette

03 Dec 2009 19:05

Ja, det är inte lätt att veta hur man ska göra. Men, som du säger, du ska tillbringa många timmar på flyg.... Har du tur slipper du någon reaktion på sprutan. Ha det så mysigt i helgen. Blir det Gamla stan i julskrud?

Kommentera

Publiceras ej