Städdag

1kommentarer

Fick höra igår att jdet var för länge sen jag uppdaterade bloggen så jag gör en insats. Jag åkte direkt från jobbet till gymmet och sprang/gick på löpbandet en timme. Har ingen ork längre så det blev väl inget superresultat direkt... Något udda som hände var att mina underarmar blev iskalla och fick stickningar på slutet av träningspasset. Precis som att det inte kom nåt blod dit fast händerna var fortfarande varma. Jag tog det som ett tecken på att jag borde åka hem och vila =) Har ätit lite rester som fanns i frysen och håller nu på att städa och tvätta. Det ser ut som ett bombnedslag här så jag kände att det nog var dags att ta tag i saken och försöka ordna upp lite.
I lördags var jag, Erika och Ulrika på kongresshallen, Wisby strand, och åt julbord. Det var jättetrevligt med underhållning och musik. Vi var kvar tills tryckarna kom igång. Då tog vi våra grejer och drog. Somnade framåt halv 3 och sov några timmar innan jag skulle upp och servera frukost till hotellgästerna. Kände mig ganska seg hela dagen så när jag kom hem slocknade jag på sängen och sov några timmar.
Ska boka båtbiljett till på fredag då jag åker över till Henrik några dagar. Ska bli mysigt!! Förhoppningsvis hinner jag också med att träffa Lisa, Samsung och Lisette.
Nu ska jag återgå till vikning av kläder...

1 kommentarer

Anette

30 Nov 2009 22:17

Vad roligt att du skriver igen!! Var rädd om dig, det där med armarna lät mystiskt....kanske ngn nerv i kläm?!? Kroppen blev kanske chockad av att behöva träna igen! :) Kram,kram

Kommentera

Publiceras ej