Åh vilken misär!

5kommentarer

Imorse vaknade jag med en stork i halsen...eller något annat som gjorde ont. Jag vill verkligen inte vara sjuk just nu när jag ska vara ledig några dagar så jag försöker undvika att tänka på det och äta mycket c-vitamin. Kände mig tvungen att ställa in kafferepet dock, eller rättare sagt skjuta upp det en vecka. Vill ju inte smitta all personal som ska jobba!! För dom var det kanske lika bra för nu slapp dom äta salt kaka :) Jag känner mig hemsk som hädar men jag var tvungen...




 
Tror det är den första kakan jag har slängt genom tiderna...så gör man bara inte. Förutom nu..

5 kommentarer

Mamma

15 Sep 2009 18:01

Oj,oj, det var verkligen illa!! Hoppas du piggnar till snarast. Kram

U

15 Sep 2009 20:58

Ulrika

15 Sep 2009 21:04

Krya på dig! Hoppas du har någon huskur du kan följa så du blir frisk snabbt så du kan göra din resa. Synd på kakan jag vet att receptet såg lockande ut.

Kram

Ann-Sofie

16 Sep 2009 22:25

Krya på Dig!!!!!

Ann-Sofie

16 Sep 2009 22:26

Krya på Dig!!!!!

Kommentera

Publiceras ej