BodyCombat

0kommentarer

Idag var jag på Träningscenter och testade BodyCombat. Det var jätteroligt men det gick så snabbt att jag hade problem att hänga med ibland :/ Det går kanske bättre nästa gång...då ska jag ha på mig ett annat par byxor i alla fall för jag höll på att tappa dem hela tiden! Vill ju inte att de andra deltagarna ska tappa fokus :)
Det är nog bättre träning när man inte riktigt hänger med i koreografin för då hoppar man ju runt som en tok och svettas dubbelt. Det var min plan i alla fall! Min t-shirt var dyngsur så jag tror jag lyckades.
Körde snabbt hem i min super-Saab och hoppade in i en dusch och smörjde sen in mig i alla doftande produkter jag köpte på Bodyshop häromdagen. Jag luktar så jäkla gott nu!!!  ;)
Det var tjejen som höll i träningen tillsammans med en annan tjej

Kommentera

Publiceras ej