Bullar av stål

2kommentarer

Nu börjar snart mag- och ryggträningen (Core) så jag har laddat hela eftermiddagen. Har tryckt i mig bullar för att vara i fin form. Cyklade in till stan idag och hämtade en fin trädgårdsbok som min kära mamma hade skickat till mig från Bokmässan i Götet. Gick in på Ica och köpte mjölk och jäst till bullbaket som jag satte igång när jag kom hem och hade fått lite mat i magen. Jag gjorde en halv sats vanliga kanelbullar och en halv sats med äpplen i från äppelträdet på gården. Båda sorter blev väldigt goda!

Köpte förresten Ballerinakex med pepparkakssmak på Ica. Hade inte sett dem tidigare men de var goda :) Inte lika goda som mina bullar dock :)


Det var från det här trädet Eva smakade på det förbjudna äpplet...helt rätt för äpplena är goda :)


Nybakta bullar. De som dyker upp på kafferepet på måndag får smaka

2 kommentarer

Mamma

30 Sep 2009 21:56

Åhh, vad goda de ser ut!!Jag skulle gärna komma på kafferepet, men får väl vänta till november. Den som väntar på något gott.....

Ulrika

01 Oct 2009 08:41

Du har påverkat mig med ditt duktiga tränande, ikväll har jag bokat Form Fitness pump. Bullarna ser jätte goda ut,det ska bli "gott" att få komma på kafferepet!

Kram

Kommentera

Publiceras ej