En torsdag i Sthlm

0kommentarer

Så börjar dagen närma sig sitt slut. Dagen började riktigt segt med lång sovmorgon och mycket om och men innan vi till slut åt frukost och duschade. Vi åkte in till stan och fikade på Waynes innan L skulle till jobbet. Jag gick lite i affärer och spanade. Var på jakt efter ett par fårskinnstofflor (vilket Mr S sedan försynt påpekade att jag kanske borde leta efter på Gotland, FÅR-ön..) och ja jag hittade ju inga i Stockholm så det får väl bli ett inköp att göra när jag kommer tillbaka hem.

Mötte upp Mr S och åkte för att titta på lägenheten hans (insåg att den låg vägg i vägg med baren där L och jag spenderade gårdagskvällen). Gick sedan vidare till Back A Yard och åt en god Ital Stew och drack en enorm Red Stripe :) Efter lite mat och mycket snack gick vi till Skrapan och drack en drink i baren högst upp i huset. Fantastisk utsikt över staden! Kändes som om man var i en storstad (mycket större än Stockholm alltså :))

Sitter nu på Kung Carl och väntar på att L ska sluta så vi kan åka hem och sova. Sippar på ölen som N hällde upp åt mig och surfar med mitt mobila bredband. Imorgon ska jag träffa en kompis och göra klart New York-bokningen. Sedan kommer brorsan och då bär det iväg ut till Råcksta.

Kommentera

Publiceras ej