Toaproblem

1kommentarer

Nu har det visat sig att min mobil inte alls gillade att ta ett dopp i toastolen. Den går inte att ladda! Så nu är jag utan mobil. Av ovanstående orsaker ringde inte min väckarklocka imorse utan jag vaknade av att jag drömde att jag hade försovit mig och gissa vad...klockan var kvart över sju och jag började jobba kl 7.00. AWHHH!!!! Jag var inne på hotellet halv åtta men hann ändå få fram frukosten till åtta :) Hade den snabba växeln i...

Efter jobbet ska jag till ett handla frukostmat till hotellgästerna och sedan åka till ett gym och kolla läget. Funderar på att börja träna och förvandla fettet jag har sparat på mig under året till något mer fast, kanske muskler...

1 kommentarer

Anna

23 Sep 2009 13:46

men oj då..

typiskt att den skulle hamna just där.. :))

jobbigt att försova sig ja brukar bli efter me allt hela dagen då... men du va duktig :))

ha de bra

kram

Kommentera

Publiceras ej