Alla älskar paket!

2kommentarer

Idag på vägen hem från jobbet kom jag på att jag hade fått ett sms om att mitt paket hade kommit så jag tog en sväng förbi Vibblehallen och hämtade upp det. Man kan väl säga att paketet var lite större än jag hade föreställt mig...




Är den inte vacker?! Jag längtar redan tills jag har provbakat och mixat och pressat och skurit och gjort allt annat den är kapabel till men VAR ska jag ställa alla tillbehör?? Jag har ju redan trångt i skåpen. Jag får nog spendera eftermiddagen med att möblera om och försöka effektivisera de få skåp jag har. Förutom det har jag bara ett litet problem...jag kommer inte fram i mitt lilla kök...


Nån som vill låna ut sin katt som kan komma hit och leka? Onödigt med så många kartonger och så få katter (noll med andra ord)

2 kommentarer

Henrik

21 Apr 2010 16:25

Oj baby! Den var finare än vad jag förställt mig!

=)

Anette

21 Apr 2010 22:44

Vad fin den är!! Och matchar kaklet gör den också! Var det därför du köpte den? :) Din bror o svägerska kanske kan låna ut en katt eller två?

Kommentera

Publiceras ej