Omelett är lätt

2kommentarer

Gjorde en omelett till middag igår med gravad lax, champinjoner, västerbottensost samt persilja. Så här fina färger hade den..


Idag har jag planterat ett citronträd i rabatten här utanför. Det var ett halvdött träd som skulle slängas men jag tänkte att med mina gröna fingrar så kommer det nog att ta sig :P (Jag köpte hem en flaska växtnäring  för säkerhets skull) Vi får väl se hur många dagar det tar innan den dör totalt...

Jag har även varit duktig och tagit loss alla delar under diskhon för att rensa. Ta loss dom var inget problem, inte heller att rengöra dom (det behövdes!) men att få tillbaka alla delar på rätt plats...ja det var svårare..borde ha tagit en före-bild. Nu sitter rören där men jag vet inte om de är i rätt ordning. Det verkar inte läcka iallafall och det måste väl va huvudsaken?

2 kommentarer

Anette

02 May 2010 19:37

Mmm, vad gott det ser ut!

pappa

02 May 2010 19:47

ser jättegott ut....mm

Kommentera

Publiceras ej