Dags för ett nytt inlägg?

2kommentarer

Idag var första dagen tillbaka på jobbet efter en månads härlig ledighet. Guuud va jag har hunnit mycket under denna månad! Reykjavik, New York, Vilhelmina, Malmö, Köpenhamn, Stockholm...
Stockholm eller rättare sagt Upplands Väsby har fått agera mittpunkt dit jag har återkommit efter varje resa innan jag har startat nästa...det kan jag rekommendera! =D Jag blir bortskämd när jag är där och jag gillar det skarpt.
I Malmö utforskade jag, kg, Bonnie och Jenny restaurangerna runt Möllevångstorget och vi lyckades hitta helt rätt. The green mango första kvällen som serverar fantastiskt god thai-mat. En av de andra kvällarna gick vi och åt på Carib Kreol som serverade väldigt god mat till fantastika priser! Ska ni till Malmö kan jag rekommendera båda dessa restauranger. Det kan dock vara en bra idé att boka bord.
I Köpenhamn hälsade jag på bästa Becca och Martin. Alltid lika roligt! Vi cyklade runt hela Köpenhamn och avslutade dagen med god middag i deras lägenhet. Jag bjuder gärna in mig själv på återbesök =)
I Stockholm följde jag med Lisa och klättrade flera gånger, sista gången var även Henrik med. Det är riktigt roligt och man vill va kvar hela kvällen men man får ju så himla ont i händerna! Och de flesta muskler ömmar efter ett pass. Sista kvällen var vi och åt middag på Peppar. Ännu en gång; god mat! (och god öl =))
Jag kan tyvärr inte lägga upp några foton på min igensnöade stuga för kameran blev kvar i Stockholm. Men om snön är kvar till helgen kanske jag hinner fota då.
Puss o Kram!

2 kommentarer

Ellinor (Annas kompis)

01 Feb 2010 22:36

Wow! Här har det hänt grejer sen sist jag kollade..

Vilken härlig resa du har gjort. Va du är så duktig på att skriva, man sitter ju med ett brett smile mest hela tiden och intressant är det med. Kul!



Ha de bra!

pappa

03 Feb 2010 20:44

Låter som en härlig semester du o de dina haft. Tur vi fick en stund med er i V-ma! ha det bra nu hemmavid.... vi hörs

Kommentera

Publiceras ej