Fela! on Broadway

3kommentarer

Musikalen vi gick på var jättebra! Bra musik och mycket dans (+ många snygga kroppar). Som att vara mitt i Afrika, med trummor och saxofon. Tanten på andra sidan av Hanna lyckades somna och Hanna trodde för ett ögonblick att hon hade transporterats 50 år fram i tiden och att det var jag som satt där och sov... Jag somnade nämligen (som alltid när jag är på bio) igårkväll när vi såg The Imaginarium of Doctor Parnassus. Om jag ska vara riktigt ärlig så föll ögonlocken ner några gånger även om vi gick och såg musikalen kl 14.00 på dagen. Ju högre volym desto tröttare blir jag.

Ikväll åt vi en supergod middag (som för en gångs skull innehöll grönsaker) och tog sedan adjö till vår favoritaffär Victoria secrets. Imorgon blir det hemresa.


3 kommentarer

Anette

14 Jan 2010 07:56

Välkommen hem!! Det ska bli så roligt att få höra mer om din resa. Hälsa Hanna! Kram

Henrik

14 Jan 2010 10:09

Får börja jobba på min kropp och min afrodans, så jag får ha dig kvar då... =)

Ulrika

18 Jan 2010 15:42

Vilken rolig rese skildring du gjort på Bloggen. Det var så roligt och personligt, känns nästan som man var med ibland. Lycka till med eran hemresa. Vi ses på ön.

Kram

Kommentera

Publiceras ej