Krock

1kommentarer

Idag när jag var ute och körde höll jag nästan på att köra över en gammal tant i permobil när den dök upp från ingenstanns...
Jag var på väg ur en rondell när racertanten sladdade fram till övergångsstället. Som tur var stannade hon för jag hann inte =)

Denna lilla händelse fick mig att tänka på de Gotländska nyheterna i höstas när det var en notis om två permobilar som hade krockat i en korsning. Tror det kan vara den enda platsen i världen där man kan läsa om krockande permobilar i dagstidningen. Jag har hela tiden tänkt att det är för att gotlänningarna bara bryr sig om vad som händer på ön och är sjukligt nyfikna på varandra men kanske är det för att permobilförarna på Gotland egentligen är avdankade racerförare... 

1 kommentarer

Anette

25 Mar 2010 21:54

...du har nog kommit på hur det ligger till... :)

Tur att det gick bra! Kram

Kommentera

Publiceras ej