Korta uppdateringar

0kommentarer

Idag har jag varit riktigt effektiv och storstädat hela lägenheten. Dammsugit, skurat, tvättat osv. Nu kan pappa komma på besök utan att jag behöver skämmas =)

Joggade en runda efter jobbet och tog en sväng förbi Vallvägen för att se hur det ligger till med bygget. Inget hus syntes till så det kommer nog senare i veckan.

Jag ringde förresten Telia häromdagen och fick hjälp att snabba upp mitt internet så nu kan jag t.o.m se youtube-klipp! Kanske att jag ska testa att starta upp Skype nån dag?

Såg på KGs facebooklogg en länk: www.bitter.se och kände att jag måste dela med mig. I lördags när jag o Henrik satt ute och åt sket en fågel på mig. Jag såg i ögonvrån att något föll från himlen och kände strax därefter hur det landade i mitt hår. Tack säger jag till den jävlaskitfågeln.

Tack för idag!

Kommentera

Publiceras ej