Så trött..

1kommentarer

Jag är så himla trött idag. Kaffekoppen jag har i handen hjälper inte alls. Funderar starkt på att lägga mig och sova redan nu, kl 19.00. Orkade inte laga nån middag utan det blev nygräddade frallor. Runda som golfbollar blev de efter att ha jäst i kylen under natten. Efter jobbet gick jag på en powerwalk i området och svängde förbi hos släkten på vägen hem. Ebba var hemma och grejade i trädgården medan Kristoffer gav mig en rundtur i huset. Gunilla kom hem från en promenad med hunden precis när jag skulle gå. Jag är övertygad om att huset deras kommer att bli väldigt fint när det är klart. De jobbar och står i för fullt men jag tror de får lön för mödan när de är klara. Skulle själv kunna tänka mig att bo i en Värsåsvilla.



1 kommentarer

Anette

19 May 2010 19:46

Fint foto på er!!!

Kul att du fått se Kristoffer o Gunillas hus!

Kommentera

Publiceras ej