Maris café

1kommentarer

Ja för några helger sedan var vi med på tv-inspelningen av Grannyran och idag var jag och Bertil med på radio-inspelning för P4. PÅ P4 Gotland finns ett program som heter Maris café då allmänheten bjuds in för att vara med på inspelningen. Vi bestämde oss för att gå dit och få ett smakprov på Gotlandsrevyn som skulle vara där och sjunga och underhålla medan Mari bjöd på kaffe och bullar. Jag och Bertil fick sitta på första parkett. Så här såg det ut:



Imorgon ska vi se hela revyns föreställning på Rondo i Klintehamn. Jag var lite orolig att jag inte skulle förstå någonting pga Gutamålet men det ska nog gå bra. Jag förstod ju allt de sa idag.



Nästa inspelning jag ska vara med på får bli en filminspelning =)

I eftermiddag har jag testat att göra badbomber så om det är någon som har ett badkar får ni höra av er! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem men kanske kan man sälja dom till någon. Det var väldigt lätt och roligt att göra. Så här blev resultatet


Badbomber med citrondoft och clementinskal

Jag avslutar med en bild på min "nya look"

1 kommentarer

Anette

30 Jan 2011 16:24

Den filmen ser jag fram emot! :)

Din nya look blev fin! Allt klär en skönhet!

Kommentera

Publiceras ej