En härlig ö

5kommentarer

I sommar kommer många olika artister hit till ön och jag hoppas få tid att se några. För någon vecka sedan läste jag i tidningen att Laleh ska vara med i nästa säsong av Så mycket bättre, det ser jag fram emot. Jag hoppas dock att hon uppträder själv här på ön i sommar så jag har chansen att se henne live.


Imorgon uppträder Sebastian Wijk på Munkkällaren, han är riktigt bra så alla som har möjlighet borde gå dit och lyssna. Jag såg honom på Göta källare i Stockholm tidigare i år.


Andra artister som kommer hit till ön i vår och sommar är


Mustash

Plura

Veronica Maggio

September

Europe

För framtiden hoppas jag att en scen byggs upp ute på Furillen och att artister kommer dit och kör små intima spelningar. Det vore häftigt!

5 kommentarer

Henrik

04 May 2011 09:46

Jag vill flytta...

Anette

04 May 2011 20:05

När spelar September? Om Laleh kommer ,vill jag se henne live.

Charlotta

06 May 2011 21:49

September är ikväll! Ja om Laleh kommer hit går vi tillsammans! =)

pappa

08 May 2011 22:25

Vilket ställe....du bor på!!

Lisa

09 May 2011 22:59

När spelar Mustasch? Jag vill hälsa på dig snart. Kram

Kommentera

Publiceras ej