La cerise sur le gâteau..

1kommentarer

Vi fick den! Fast allt såg mörkt ut från början så gick det bra till slut. Tack vare en finfin vän kämpade jag på lite extra och det lönade sig. Jag är väldigt tacksam att man har så fina kompisar som stöttar och peppar i alla lägen. Jag hoppas jag är en lika bra vän tillbaka. Som tack ska jag i alla fall bjuda på ett glas vin på en takterass i sommar...det är ett löfte!

Nu är det bestämt att jag flyttar till Stockholm till hösten. Vi flyttar i mitten av november in i en nyproducerad lägenhet i Bromma. Vi kommer att ha nära till både tunnelbana och pendeltåg och när tvärbanan byggs ut kommer vi ha en station inte så långt från lägenheten. Perfekt läge med andra ord. Att Hanna kommer att bo bara en bit bort är liksom grädden på moset. Härligt att vi kommer att kunna ses oftare =) Kanske får vi igång vår affärsidé också ;)
I juni ska vi välja färger till lägenheten. Spännande! Har ni några tips eller idéer hur det ska se ut? Kom med förslag! Hjälp oss! Snart ska Davids tavla hängas upp på väggen för första gången, jag tror den längtar...

Till sovrummet funderar jag på att göra en headboard som ser ut så här: Vad tror ni? Eller passar det inte in i en nyproducerad lägenhet? Söt är den i alla fall.



Summan av kardemumman: Vill ni ha något i livet, kämpa på!

1 kommentarer

Ulrika

07 Jun 2011 20:08

Så kul att det blev Sthlm tillslut, ses!



Kramiz

Kommentera

Publiceras ej