Myskväll

2kommentarer

Igår hade Henrik o jag en riktig myskväll. Vi började kvällen med en löprunda och lite armhävningar, sedan grillade vi ett gott kött som vi inhandlat på Köttbutiken i Visby. Till det serverades en god sallad med bl.a. fårost från Häftings gårdsmejeri och sparris från Lilla Bjers. Vi inte bara åt gott utan vi drack gott också, ett rött vin från Kalifornien.

Strax innan 8 insåg vi att vi inte köpt något att trycka i oss under Eurovision så vi hoppade på cyklarna och cyklade bort till Vibblehallen där vi köpte bär och godis. Bären använde vi i en smulpaj som serverades med en bit cheesecake som jag hade i frysen =). Mums! Lite besviken blev vi på Malaco Choco-godispåsen. Det var ju jättelite godis i den påsen. Nästan så jag tänkte anklaga Henrik för att ha smugit undan och tryckt i sig halva påsen när jag inte såg men jag visste ju att han suttit bredvid mig hela tiden så det var omöjligt. Tur att vi säkrade upp med en bilpåse =)

Kvällen slutade i besvikelse ändå. Jag lyckades inte, trots ihärdigt kämpande, hålla mig vaken hela tävlingen. Jag blev så arg på mig själv att jag alltid ska somna. Sover gott gör jag också. Irriterande minst sagt. Man tycker ju att en kväll i veckan ska man väl orka hålla sig vaken till midnatt och se ikväll...klockan är redan 23.00 och jag är inte det minsta trött! Driver någon med mig?! Räven bakom örat?

2 kommentarer

Anette

16 May 2011 17:51

ÄRFTLIGT!!! Inget att göra något åt!

Anette

16 May 2011 19:19

ÄRFTLIGT!! Nog inget att göra åt. :)

Kommentera

Publiceras ej