Tårtor

2kommentarer

Jag har en fd arbetskamrat som gör jättefina tårtor så när jag nu skulle göra en tårta till Henriks 30års dag så besökte jag hennes hemsida (Bli min jäst) och hittade en fin tårta som jag skulle prova att göra. Det som sen hände var ett antal olycksaliga händelser efter varandra och resultatet kan ni se längre ner på sidan.




Även om den inte var så fin så var den god. Eller för att vara helt ärlig så var den inte så god. Fast vi har ätit upp hela ändå så äcklig kan den ju inte ha varit. Inuti hade jag bl.a. en hallonmousse, den var bra.

2 kommentarer

Svante

20 Nov 2011 22:39

Det är ju fettet och sockret man vill åt, så sak samma hur det ser ut ;-)

Anette

21 Nov 2011 20:10

Jösses vad jag får skratta!!! Du är ju bara så rolig! Säkert gott iaf. Kram

Kommentera

Publiceras ej