Slutet av veckan gick snabbt som attan...

0kommentarer

Jag tänkte återberätta slutet av min vecka för er med hjälp av bilder. Eftersom jag är en sjukt positiv tjej visar jag inga bilder från flytten utan bara allt trevligt före och efter.


Lunchdejt med Henrik på Bee´s Thai


Efterförljande latte och kartboksläsning. Vart ska vi egentligen i december??




Henrik steker pannkakor till frukost. Lyx!


Vi agerar hundvakt åt Wilma. Vilken söt tjej! Hon gillade att jaga Henrik i skogen.




Wilma, Henrik och jag njöt av solnedgången och utsikten från balkongen. Härligt att få avsluta sin gotlandsvistelse med havsutsikt!

Ps. Jag sitter och jobbar vid mitt nya arbetsbord (pallen). Henrik står i köket och gör granola, en sorts GI-müsli. Snart är det provdags. Jag gillar tvåsamheten =)

Kommentera

Publiceras ej