Storstädning

2kommentarer

Idag har jag storstädat hela lägenheten! Känner mig väldigt duktig och tillfreds med mig själv ;) Flyttade min röda ärvestol och skapade en liten myshörna. Här kan jag sitta och läsa tidningen eller virka.
 
I fönstrarna ser det ut så här numera...farmors höganäskruka fick sig ett nytt användningsområde.
 
 
 
I fredags innan jag gick hem från jobbet, ja jag gick hem! gick jag förbi hötorget och handlade bananer. Det var inte alls så farligt som jag trodde det skulle va. De skrek ingenting på mig och ett helt knippe bananer på över kilot kostade bara 10kr. Jag blev uppspelt och köpte en bukett blommor också. Imorgon ska jag köpa mer frukt!
 
 
Nu ska vi måla om den gröna kistan!
 
 

2 kommentarer

Henrik

08 Oct 2012 10:12

Det här måste vi hålla uppe! =)

Anette

09 Oct 2012 20:07

Vad mysigt ni har det. Måste nog besöka er snart!

Svar: Ja gör det!
Charlotta Grönlund

Kommentera

Publiceras ej